Pagina: Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden gedaan, proberen wij de volgende dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Na het afronden van de bestelling sturen we een bezorgdatum-en tijd. Als u liever heeft dat de scooter op een andere dag/tijd bezorgd wordt, kunt u dat aangeven door de bestelbevestiging per e-mail te beantwoorden. Geef in dit antwoord aan welke dag(en) je het beste uitkomt.

Uiteraard kun je ook even bellen met onze klantenservice.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

[PRIJZEN]

Levering verloopt via onze bezorgers. Over het algemeen zal de aflevering van de scooter plaatsvinden op het gecommuniceerde tijdstip.